Cart 0

Personal Ritual

Personal Ritual

Bg yg suda mesra alam sma energy sya..kmu akan bole feel suda bila im at my Highest Frequency..sya notice juga tu kmu bole rasa and kmu pandai sendiri send PR kmu.


Sya explain skit la psl PR ah..PR ni once kmu send sma sya..sya akan terus buat..cop2 tu hanya utk membuktikan sya ada buat kerja..PR actually bila2 saja kmu bole hantar..tp paling bagus bila sya dlm keadaan yg tgh vibe high..mcm this few days..dan kebetulan ngam mau CNY..Kmu pn bnyk support kmi dlm PR so in Return sya ksi la UNLIMITED..


Yg biasa punya fix 1 is RM111, 3 is RM222 dan seterusnya..means FREE 1..bole mix dgn QR..


UNLIMITED ni..kmu bole mix dgn QR juga ya..UNLIMITED means tiada limit..brapa2 pn bole dgn 1 harga RM111..biasanya UNLIMITED ni akan ada bila ada special2 occasion sahaja..


So..PR ni sya akan work with different2 Gods, Goddess atau Deities..I only work with the high level punya klu buat kerja ya..atau seringkali kita panggil Dewa atas..well ada juga Dewa bawah seperti Da Er Ye Bo ( God Of Hell ) God yg powerful juga ya..level tinggi juga tp dipanggil Dewa bawah..( Harap kmu paham ni part 🤣 )


Means tiada jin or hantu terlibat..


Mcm this CNY Im going to work with Caishen Ye ( God Of Wealth)


When I say " Work with "...means..minta blessings dr mereka..


Percaya atau tidak dr kmu sahaja sb sya pn x brani janji bulan bintang Jackpot juta2..tapi...bnyk juga yg menjadi la..tipu juga la kalau semua berhasil..ada juga tidak...ada juga yg ambil masa..


Ada juga yg paham..effect dia..lain org lain ya..ada yg cpt ada yg lambat..tp yg sya notice yg cpt selalunya yg sll ambil candle cleansing family punya..


Mcm mana pun..klu kmu tanya sya..sya ttp akan berbalik kpd candle cleansing 1 Family ya..sbb ini paling penting ni utk mau ksi clear apa yg ptt..


Ada juga yg tdk pernah cleansing tp cpt berhasil..pernah juga ada yg tidak pernah cleansing tp buat PR minta 1st price and dpt juga..


So..mcm mana ckp ah...


Since sa pn susah ksi faham..


1 ja sa minta sma Fox Queen..


Bila kmu buat PR sma sya...kmu feel sendiri la..sya minta supaya kita smua ada wisdom so kita paham mcm mana mau faham ini magic..


Sbb tu penting juga mau focus & open dgn hati ikhlas to receive..mau kerjasama..bila focus btl2 bole feel tu..


#bomohcantik #9tailedfoxqueenkk #energyconverter



Older post Newer post